معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

یادآوری زحمات فرهنگیان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی
معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

یادآوری زحمات فرهنگیان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

درخواست و تشکر

یاد آن آموزگار ساده پوش

یاد آن گچ ها که بودش روی دوش

ای معلم نام و هم یادت بخیر

یاد درس آب و بابایت بخیر

ای دبستانی ترین احساس من

باز گرد این مشق ها را خط بزن

کاش می شد باز کوچک می شدیم

لااقل یک روز کودک می شدیم

ایام می گذرد،نام ها ویادها در قاب عکس ها به یادگار می ماند. این وبلاگ با هدف یادآوری زحمات همکاران در منطقه  راه اندازی شده است. از همه ی همکاران و کسانی که عکسی از دوران خدمت خود و یا معلمان در مدرسه در سال های گذشته دارند در خواست می نمایم جهت درج در این وبلاگ با اینجانب همکاری نمایند و یا این که در قسمت نظرات همین پست آدرس یا تلفن  خود را گذاشته تا حضوراً خدمت برسم  . واز همه ی همکاران و دانش آموزن و عزیزانی  که تا کنون عکس هایی به اینجانب رسانده اند کمال تشکر را دارم و عکس ها به مرور در وبلاگ قرار خواهد گرفت.راستی اگرعکس هایتان  در صفحه نخست نبود در قسمت معلمان ماندگار پیدا کنید واگر خواستید عکس ها را بزرگنمایی کنید کلید ctrl را گرفته و با کلید + بزرگنمایی کنید.ودر ضمن محتاج راهنمایی و نطرات ارزنده شما هستم.

درود برشما معلمان تلاشگر منطقه کاکی

kaki.dashti@yahoo.com


نظرات 28 + ارسال نظر
من 1392/02/26 ساعت 08:38 ق.ظ http://tavakcol.blogfa.com

کارتون جالب ستودنیه انشالله موفق باشید..

ali 1392/03/16 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام
عکس احمد بافنده دبیر زیست شناسی دبیرستان امام علی زیارت سال 1387

کدام عکس؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا اگه عکسی می شناسید زیر خود عکس نظر دهید
و اگر آدرس عکسی می دهید نام ارسال کننده هم ذکر کنید.
عکس ها به مرور در وب قرار می گیرد.
با تشکر

محمد 1392/03/18 ساعت 06:36 ق.ظ

با سلام
اگه عکسی داشته باشیم چگونه ارسال کنیم؟

با سلام
اگه داخل سیستمتان است میشه آپلود کنید و ادرس آپلود آن در نظرات بگذارید.او یا در یک لوح فشرده ذخیره کنید و در نظرات برای دریافت خبر دهید و یا شخصا .اگه میشه شماره تماس هم بگذارید.
و اگه عکس دارید لطفا در نظرات شماره تماس بگذارید تا درباره ی نحوه دریافت جهت اسکن صحبت کنیم.

اکبر محمودی 1392/03/31 ساعت 03:01 ب.ظ

یاد همه معلمانی که سر به تیره تراب کشیده انددر زیر خروارها خاک مدفونند خداوند همه آنها را بیامرزد . یادشان همواره بخیر باد و همیشه در اذهان دانش آموختگان

مینا 1392/04/11 ساعت 08:44 ب.ظ http://beshnuo.blogfa.com/

سلام همکار محترم من تقریبا همه جای وبلاک تون رو گشتم بسیار زیبا بود امید وارم همیشه نام نیک شما و همکارانتان پایدار بماند
با سپاس

با سلام و تشکر از لطفتون

با سلام بنده اهل گناوه ام در مدارس راهنمایی شهید بهشتی شیخیان سلنجی هر دو کردوان وحسین زایری سالهای 74 تا 79 بودم

خیلی دوست دارم عکسی از شما در وبلاگم داشته باشم

هادی نژاد 1392/04/16 ساعت 02:44 ب.ظ http://wwww.nagirom.blogfa.com

باسلا
دست شما درد نکنه سپاس از تلاشتان
ما را به حال و هوای گذشته بردید

با سلام
وتشکر از حضور سبزتان

حسین 1392/04/26 ساعت 01:02 ب.ظ http://hoseinahmadi75.blogfa.com

سلام کارتان کاملا ستودنی است.امیدوارم موفق باشید.
اگه عکسی از سید غلامحسین جعفری دبیر سال های قبل دبستان امامت دارید بذارید.

سلام و تشکر
در قسمت معلمان ماندگار جست و جو کنید

دانیال 1392/05/12 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.daniel-es.blogfa.com

با سلام من شما را لینک کردم در صورت تمایل من را با نام خودم لینک کنید

محمدی 1392/06/04 ساعت 12:53 ق.ظ http://andisheh1.blogfa.com

سلام به زیبایی سلام معلم در آغاز کلاس
وبلاگ بسیار زیبا پربار ومحتوی وواقعا زنده کننده یاد وخاطرات /درود بر شما دوست ومعلم عزیز وصادق ودوست داشتنی جناب آقای پناهنده /
یاد ایام دانش آموزی یادش بخیر /یاد ایام گذشته بخیر /پیروزباشی وسرافراز

سلام بر شما امام جمعه محبوب بخش
از حضور سبزتان کمال تشکر دارم.

حسین 1392/06/05 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.hoseinahmadi75.blogfa.com

سلام.اگه از علی یزدان شناس/غلامحسین قاسمی/صفدر محمودی/محمد حسین حاجیانی(دبیر علوم راهنمایی)/حسن قاسمی(دبیر حرفه وفن)/علی احمدی(دبیر ورزش) عکسی دارید بذارید.ممنون

با سلام وتشکر از یادآوریتان
حتما تلاش می کنم عکس هایی از این دوستان و همکاران تهیه کنم

علی کشاورز 1392/09/21 ساعت 07:47 ق.ظ

من وقتی این مطلب رو خواندم یاد همه دوران کلاسی ام افتادم به خصوص کلاس پنجم دبستان

قاسمی 1392/10/13 ساعت 01:06 ق.ظ

مطالبتان زیباست مخصوصا عکسهای مربوط به سالهای گذشته ازمعلمان۰متشکرم بابت زحمتتان۰

با تشکر از لطف شما

ابراهیم- کردوان 1392/10/19 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام اقای پناهنده وبلاگ زیبایی داری هر جا هستی موفق و پایدار باشی . عکسای دبستان کردوان علیا اگه داری بزار تو وبت ممنون میشم

با سلام فعلا که همین عکس داشتم
اگه عکس هایی از آن دوران دارین ممنون میشم ارسال کنین

s 1392/10/19 ساعت 09:03 ب.ظ

اینم یه عکس از دبستان شهید کمالی کردوان علیا دهه فجر سال 74
http://axgig.com/images/13786304209956432534.jpg راستی چرا عکسای علی دولابنیا تو وبلاگت نیست

متأسفانه همکاران به دلیل مشغله زندگی زیاد همکاری نمی کنند
به هر حال ممنون میشم اگه عکسهایی از ایشان و یا بقیه همکاران دارین ارسال دارید

mehdi 1392/12/12 ساعت 05:07 ب.ظ http://choke.blogsky.com

choke.blogsky.com

از زحمات شما همکار بزرگوار که یاد وخاطرات معلمان دلسوز بخش کاکی را در وبلاگ خود درج نمود ه اید بسیار بسیار سپاسگزارم

سپاس از حضور سبزتان

با عرض سلام و تبریک سال نو،دوست گرامی اگر مایل به تبادل لینک هستید پیام دهید.با تشکر از شما.

ی۰اخمدی 1393/02/14 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام جناب پناهنده ممنون از کار خوبتان۰لطف کنید آدرس ایمیلتون را قید بفرمائید تا بتوانیم عکس ها را با سهولت بیشتری برایتان ارسال کنیم،با تشکر

kaki.dashti@yahoo.com
درصورت ارسال عکس توسط شما عزیزان در قسمت نظرات هم اطلاع دهید

مهران کردوانی 1393/03/08 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام آقای پناهنده چطورید؟
میشناسید ؟اول دبستان تو شهید منفرد دانش آموزتون بودم.
الان دانشجوی مهندسی کامپیوتر خلیجم!
دلم واستون خیییییییییییییلی تنگ شده،اگه عکسی از سال 1378-1383 دارید تو وبلاگتون بذارید.

سلام و دورود
با تشکر از حضور سبزتان
من تا کنون دبستان شهید منفرد تدریس نکرده ام
شاید منظورتانت احمد یا غلامرضا باشه
به هر صورت به چشم اونم پیدا میشه و میزارم

مهران 1393/03/12 ساعت 05:50 ب.ظ

آره راست میگید!هی من گفتم چرا اینقد تغییر کردید.
منطور من احمد پناهنده (مطفر)هستش.اگه عکسای منفرد 78-83 هست لفا بزارید تو وبلاگتون.دستتون درد نکنه

قبلا تعدادی عکس گذاشتم یه نگاهی بینداز یه تعدادی هم دارم بعدا میزارم فکر کنم قبل از ۷۸ باشه اون عکس هم درست حدس زدین
راستی اگه عکسی دارین خوشحال میشم ارسال کنین

خلیل پردل 1393/05/05 ساعت 01:00 ق.ظ

اگه عکسای منفرد 78-83 رو دارید لطفا تو وبلاگتون بزارید.خیلی دلم تنگ شده

به چشم اگه گیر افتاد حتما شما هم اگر عکسی دارید ممنون میشم ارسال کنید

آرمن کردی 1393/05/05 ساعت 01:24 ق.ظ http://kordavan.lxb.ir

با سلام خدمت مدیر سایت محترم،
خیلی وبلاگ قشنگی دارید،واقعا آدمهایی مثل شماکمند که برای معلملن دلسوز و قانع یک همچین کاری بکنند،
اگه افتخار بدید با هم تبادل لینک بکنیم!من قبلا لینک شما رو در وبلاگم ثبت کردم امیدوارم شما هم لینک من رو در وبلاگ قشنگتون به اسم نژاد ثبت کنید!
آها راستی تا یادم نرفته این آدرس وبلاگ منه www.kordavan.lxb.ir
اردتمند شما آرمن

dimit 1393/06/17 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.mondnet.ir/forum.php

با سلام
انجمن منطقه ی کاکی افتتاح شد!
آدرس: http://www.mondnet.ir/forum.php

آرمن کردی 1393/06/25 ساعت 02:35 ق.ظ http:// www.kordavan.lxb.ir

آقای پناهنده بد قولی کردی!

من قولی ندادم اگه قولی دادم لطفا بگویید
اگه منظورتون لینکه .اگه متوجه شده باشین من فقط وبلاگ همکاران را لینک می کنم
اگه قسمت دیگری اختصاص دادم به چشم شما در اولویت هستین
واگر با نام دیگری پیام دادین بگین چه بدقولی ای بوده

آرمن کردی 1393/06/27 ساعت 02:18 ق.ظ

آره منظور من لینکه!
حرفتونو قبول!شرمنده که بدون فکر اعتراز کردم!
من لینک وبلاگتون رو از وبلاگم حذف نمیکنم!(اشکال که نداره)امیدوارم که موفق باشید!
راستی خیلی وقته وبلاگتون آپدیت نکردیناااااااااااااا

تعطیلات تابستونه دیگه

خلیل 1393/07/26 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام.............نبود.همه عکسا رو گشتیم

شما هم درود .به هر حال اگه عکسی به دستم رسید از اون زمان ها بچشم

کوهی 1394/02/02 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام برهمکارعزیز وخستگی ناپذیر/تعدادی ازعکسهای راهیان نور روی وبلاگ بسیج فرهنگیان گذاشتم/ملاحظه بفرمایید/یاعلی

با تشکر از اطلاع رسانی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد