معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

یادآوری زحمات فرهنگیان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی
معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

یادآوری زحمات فرهنگیان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

آقای حسن فرهادی مدیر آموزگار روستای دولت آباد سال1389


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
جالب بود.به آقای فرهادی حسن بگویید.قرمزته

کوههای عظیم پر از چشمه اند و قلبهای بزرگ پر از اشک.((ژوزف روو))

قاسم بردستانی- دیر 1392/07/24 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام اقای پناهنده من برای اولین بار وبلاگ شمارا دیدم خسته نباشید کار بزرگی انجام می دهی شاید بنده اگر می خواستم این عکسها را پیدا کنم شاید ممکن نبود تصاویر یاداور خاطرات بنده در دهه شصت در دبستان منفرد و مدرسه راهنمایی شهید توپال نیز می باشد بیشتر معلم ها معلم بنده نیز بوده اند .تعدادی عکس نیز بنده دارم که می توانم جهت درج در وبلاگ در اختیار شما قرار دهم .خسته نباشید.

سلام و درود برشما و تشکر از حضور سبزتان
خوشحال میشم آن عکس ها را جهت اسکن و درج در وبلاگ به هر طریق ممکن ارسال نمائید.

قاسم بردستانی - دیر 1392/07/24 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام بنده از همه اموزگاران دوره ابتدایی خود اقایان صبوری -حمید شاولی -علی زارع -داراب بهمنی -ناصر احمدی معلم ورزش تشکر می کنم و یادشان گرامی می دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد