معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

یادآوری زحمات فرهنگیان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی
معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

معلمان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

یادآوری زحمات فرهنگیان ماندگار و دلسوز منطقه کاکی

آقای دانیال اسفندیاری در جمع همکاران



از راست آقایان:جسن فرهادی-دانیال اسفندیاری-محمد رفعت مطلق
با تشکر از همکار عزیز جعفر مغدانی به خاطر ارسال این عکس
نظرات 3 + ارسال نظر
مغدانی 1394/02/26 ساعت 07:50 ب.ظ

نفر اول حسن فرهادی (احتمال زیاد)/ دانیال اسفندیاری/محمد رفعت مطلق

سلام
نفر اول از راست اقای فرهادی هستند وسط من هستم و نفر سمت چپ اقای رفعت
دانشگاه ازاد اسلامی بوشهر سال 75

احمدی 1395/11/14 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام اقای دکتراسفندیاری.احوال شما.خوب هستید. تبریک عرض میکنم.انتخاب بجا وشایسته شما برای بخشدار مرکزی گناوه. باعث خوشحالی اینجانب شد.دوست داشتم حضوری ببینمت .که خدا روشکر در اینترنت پیدات کردم..نمبدانم الان بشناسیم یا نه..من دانش آموز کلاس دوم راهنمایی مدرسه شهید عسکر حسینی.از روستای حسین زائری.از بخش کاکی هستم.جعفر احمدی.ان شاالله یه روز استاندار بوشهر ببینمت.موفق باشی دکتر جان.یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد